Daha önce 3 boş gebelik bir erken düşük bir de kimyasal gebeliğim olmuştu hiçbir sorun olmamasına rağmen. Bu sefer kendi önlemlerimi kendim aldım 2 ay önceden başladım ilaç kullanmaya idrarda pozitifi görür görmezde kan sulandırıcı iğnelere progestana başladım önlem amaçlı. 2 hafta önce keseyi görmüştük ve bu sabahda titreyeye titreye gittiğim muayenede kalp atışını duydum Allah ım bu nasıl bi mucizedir dualarımı sonunda duydu rabbim. yalnız dikkatimi çeken şey ben 7+2 haftalığım ultrason kağıdında 6+1 yazıyo adetten 3 gün önce pozitifi gördüm geç döllenmede olamaz. Bu sonradan düzelebilir bişeymi başına gelen varmı?