YGMR-CANSIN Morkelebek26 anneliğin kolay birşey olduğunu hiç duydunuz mu? Bu da zorluklarından bir tanesi..Sabredin,dua edin,Allah yardımcımız olacak👍🏼
Morkelebek26 YGMR-CANSIN tabiki duymadım zor olduğunu biliyorum ama insan piskolojik olark ister istemez düşünüyor panik atakta olunca o sedyede nasıl yatıcam korkusu oluyor
YGMR-CANSIN Morkelebek26 korkunca daha çok zorlaşıyor,sakin olmaya çalışın..doğum sonrası bebeğinizi kucağınıza aldığınızı hayal edin😊