Gzme93 38+5 te yiz suyumuz fazla bunun için doktor sezaryan diyor böyle durumla karşı karşıya gelen var mı acaba? Bebek şu fazla olduğu için kanala inmiyor
Emine2121 Bizde 36.1 riz cuma kontrolümüz vardı bizimde suyumuz fazla ve bebek halen ters Perşembe yine kontrole çağırdı ona göre karar verecek😔