Yek2121 bende ilk keseyi görmüştüm geç döllenme olabilir demişti o zamanlar sadece kasıklarda ağrılarım oluyordu sonra lekelenmelerim başlamıştı, aşırı derecede korktum tedirgindim sürekli bir şey olacak gibi, benide 2 hafta sonrasına çağırmıştı nasıl bekleyeceğim 2 hafta diye kafayı yemiştim.. erken öğrenmek büyük sıkıntı insan her şeyden korkuyor hele bu forumda o kadar farklı şeyler öğrendim ki doktorun ağzından duymadığım boş gebeliği buradan duyup acaba boş gebelik mi diye kendimi yedim bitirdim falan sonra her şey yolunda gitti rabbime şükürler olsun 🥰 inşallah hepimizin sağlıklı hamilelikleri sağlıklı bebekleri olur