Yusufayazin__annesi Kizlar adet oldum 25 ekimde 3 gün adet gördüm bugün test yaptım tekrar ikinci çizgi silik çıktı neden acaba gebelik mi var
S1907 Yusufayazin__annesi kimyasal gebelikte olabiliyo ama üstüne görme olayını bilmiyorum tam kadın doğumcuyla bi görüşün derim
Sinem94 Yusufayazin__annesi üstüne görme mi oldu ki ? adetin her zamanki gibi miydi 🤔 kan ver cnm aklın kalmasın
Stella_0 Yusufayazin__annesi Kan tahlili yaptırın mutlaka. Daha önceki gebeliğimde bende de öyle oldu doktorum olabilir dedi. Bende şaşırdım hatta adet oldum ama ben nasıl hamile olabilirim diye. Tabi ben onu kaybettim maalesef… O yüzden riske atmayın güzel haberlerinizi bekliyoruz 🥰🙏
Adel_Neva Yusufayazin__annesi üstüne görmüş de olabilirsin hamileliği boyunca adeti devam edenleri bile duydum ama o çizgi boşuna çıkmaz test hatalı değilse hadi hayırlısı 😁🥰
Adel_Neva S1907 yerleşme kanaması oluyor canım bebek rahme tutununca oluyor ve adet dönemine çok yakın oluyor genelde iki gün öncesinde o yüzden adetle karıştırılıyor ama daha az bir kanama ve rengi daha farklı
Yusufayazin__annesi S1907 canım 5 ay önce düşük yaptım hamileyken adet oldum 4 gün yoğun 1 ay sonra düşükle sonuclandi
S1907 Adel_Neva hanımefendinn adeti biteli 3 gün olmuş yerleşme kanaması olduğunu sanmıyorum,yerleşme kanaması adete yakın leke tarzında oluyor onu biliyorum,
Yusufayazin__annesi Sinem94 adetim normal di kanama ama 3 gün kesildi 5 ay öncede başıma geldi supe ettim tekrar test yaptım
Yusufayazin__annesi Stella_0 bende 5 ay önce düşük yaşadım hamileyken adet oldum yoğun 4 gün sürdü 1 ay sonra malesef düştü 😔
sacmalamakizim Yusufayazin__annesi Üstüne görme kırmızı renkli kanama olmaz pembe veya kahverengi olur.
Sinem94 Yusufayazin__annesi benim de başıma geldi 3 gün sürdü tesadüf hormon testi vermiştim gebe çıktım ama kimyasal oldu