Muhammedamine yardim istemek suc mu. Post acmis olmak suc mu merak ediyorum, ne var ki bunda. Kafana takmis durumdasin diyorsunuz illa ki ben size ozel bir msj yollayip bana yardim edin demiyorum. Nasil bir kadinsiniz ya😔 ilk defa yasiyorum boyle bir seyi insanin bir seyleri icinde bırakmaniza üstünüze yok. Yorum yapmayın boyle yapacaksaniz. Linc etmediginiz kaldi iyi ki bise sorduk. Ne var bunda, yok kafaya takmissin yok sagligini etkileyecek bilmem ne. Insan biraz pozitif bir seyler yazar. Kadinin kadina hükmü iste.... bise yazmiyorum bir daha. Insanin yardim istemesi bile nelere sebeb oluyor