Gulcag paniklettirmek istemem ama bende çok aşağıda hissediyordum doktoruma söylediğimde ultrasonda baktı zaten kafasının yarısını pek göremedik bebişin. İyice aşağıda kalmış. Vajinal baktı öyle görebildi doktor o ara rahim ağzınıda ölçtü incelme varmış. Erken doğum riski var dedi henüz 25. Haftamdaydım. İğneler ilaçlar şuan 34. Haftaya geldik çok şükür bebekte yukarı çıktı. Ama böyle şüpheniz varsa doktorunuz bi rahim ağzınızı ölçsün yeterli kalınlıktamı diye bence.