limoncicegim2 Hilalrumturk benim 12+1 de olmuştu kızçem olduğu tamamen doktorun tecrübesiyle alakalı bence
Eceaysezdmrr Hilalrumturk kızımda 11+5 de öğrendim Bunda haftaya gideceğim 12+1 oluyor umarım yıne ögrenırim doktor ve cihaz çok önemli burda bence
Sekmen-94 Doktorunuzun kullandığı ultrason cihazının kalitesine ve bebeğin pozisyonuna göre bazen bilinebiliyor
Zekiye_27 Bizde tam 12 haftalık olduk bugün 🥰 bir hafta sonra kontrolüm var bakalım öğrenebilecek miyiz