mysweetbabyy bendede var idrar yolu enfeksiyonu şuan içim bebeğe sakıncalı olacağı ile ilgili bişey söylemedi doktorum. Tek kullanımlık toz bir ilaç verdi ve bol su tüketmemi söyledi, haftaya tekrar gidip kontrol ettireceğim. Gebeliğin ilerleyen dönemlerinde erken doğuma sebep olabiliyor diyorlar ama her hastalık herkeste aynı etkiyi göstermiyor biliyorsunuz 14+6 günlüğüz