Vusaleeee onu Allah bilir kuzum ama genelde doğru tedavi uygulandığında problem olmuyor pihtilasmanin boyutları var ona göre de doz veriliyor arttiriliyor bebek için önemli birsey bebege pıhtı gitmesini engelliyor gelişimini destekliyor ben başından beri kullanıyorum şuan 35 haftaligim 1 hafta sonra birakacam çok şükür bir problem olmadı inşallah sağlıkla alırız kucagimiza