Feslegenn Merhaba keseyi ilk ogrendiginizde kaç mm cm idi aceba kaç günlüktü ben bugün gittim 4+5 günlük 5 mm dedi ama gününe uygun veya değil bir şey demedi aklıma takıldı
Hshdjdhdj Feslegenn ben kendim son adetimden sayıyorum 4+5 iz ama hamile miyim bilmiyorum normalde cuma kahverengi leke geldi cumartesi sabahı ara ara kanamam gelmeye başladı bugün biticek acaba hamile miyim bugün doktor sıram vsr
Zynp-1 Henüz çok çok yeni kese bile gözükmüyor bende 4+2 de gitmiştim görmüştü ama normalde görmüyoruz demişti
Feslegenn Zynp-1 günlük 1 mm büyür dedi işte şükür kesemiz var biraz daha rahatlattı inşallah sıra kalp atisinda
Feslegenn gulsumd1 hastanelerin cihazyla da alakaliymis cihaz iyi bir cihaz muhtemelen görünür dedi bana da çünkü
Hshdjdhdj Feslegenn cuma leke oldu cumartesi sabahı ara ara kanamam oldu şuan azaldı pazartesi geçen hafta adet olmadan önce
Hmyraygn Beta hcg iki gün önce 79 çıktı bugün ise 195 çıktı sağlık ocağındaki doktor çok yeni dedi 1-2 haftalık ama buradan adet tarihime göre hesapladığımızda 4+6 çıkıyor kafam karıştı