Seldaa3868
Selam birbirinden tatlı anneler 37 haftalığız ve çok kötüyüm bas ağrısı boğaz ağrısı kemik sızlaması kulak basıncı ateş hersey var... acile gittik parol serum yaptılar ve aqumentien antibiyotik verdiler doktorum kullanabileceğimi söyledi. Sizler bu durumdayken doğal yollardan neler yaptınız atlatmak için... simdiden tesekkür ederim❤❤❤😘