arkadaşlar günaydın . geçen hafta c vitamini ve omega 3 e başladım ilk defa gebelik boyunca büyük tuvaletim simsiyah geldi 2 kere yaşandı . kanama vs olmadı , kasık ve bel normal şidette arada vuruyor fakat korkmadım değil . ilaç yan etkisi olabilir mi yaşayan var mı ?