Kızlar merhaba bunu yaşayan var mı o yüzden yazıyorum son adetim 29 Mayıs tı daha sonrasında 9-10 . Haftalarda doktorum geç yumurtlamadan dolayı son adetimi 3 hazirana çekmişti bebek 4-5 gün küçük diyordu haftasına göre ama bir problem değil demişti şuan bu tarihe göre 21+3 üm geçen perşembe detaylıya girdim ve bebeğimin 6 gün küçük olduğunu söyledi doktor zayıf dedi bir problem olmaz ama 30. Haftada fark 10 gün olursa o zaman sıkıntı dedi herkes normal problem yok diyor ama benim içim rahat değil birde şimdi bu uygulamada 21+3 e göre mi dikkate alıcam yoksa 6 gün geriye mi sayıp onu dikkate alıcam