zamaneannesi80 Anneler nasipse 14 kasımda sezeryan olacağım.. bi aksilik çıkmazsa zaten 1 gün kalıp geliyoruz, gelince hem annemi yormamak hemde hazır olsun diye bi gün önceden yemeğimi yapmak istiyorum ne yapabilirim gaz filan yapmayacak 🙈
Rapunzelinanasi zamaneannesi80 her şey gaz yapıyor ya herrr şey 😂😂 yapılan yemeğe kimyon atın bir de yemekten sonra kimyon çayı demleyin 👌
zamaneannesi80 Seyma0323 bende kokoreç istiyorum da sütten dolayı çocuğa sıkıntısı olur mu acaba diye düşünüyorum 🤣🤣
Rapunzelinanasi zamaneannesi80 bende sevmem ama kızım gazlı bebek olunca elim ayağım oldu kimyon 😂 hoş bebek için bir işe yarıyor mı ondan da emin değilim ama yarıyor diyorlar 😂
Seyma0323 zamaneannesi80 ben şimdide yiyorum napiyim çok acıkıyorum🤭 geceleri açlıktan uyaniyorum karnım ağriyo
zamaneannesi80 Seyma0323 geceleri yiyemiyorum acıksamda 🤦🏼♀️ Mide yanmasından yatamıyorum yoksa🤦🏼♀️
zamaneannesi80 Rapunzelinanasi insan o an çözüm olacak herşeye açık oluyor 😂 bol kimyonlu günler geliyor o zaman 😂