arkadaslar dünden beri ateşim var parol kullanıyorum rahatlatıyo sonra tekrar etkisi gecince ates cıkıyor boğazlarımda çok kötü bugun aile hekimine gittim cefaks diye bir antibiyotik yazdı 18+5 haftalığım kullanmalı mıyım çok ikilemde kaldım aranızda bu antibiyotiği kullanan var mı?