Gmg Selamlar, Yarın doktorumla sezaryen doğuma gün vermesi için görüşücem. Sezaryen doğum öncesinde yapılan herhangi bir tahlil, tetkik var mı acaba? Bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim 😊
Esmer_ Gmg yapılıyor ekg ws çekiliyor canım sonra sana bir doktor o aonuçlara göre olup olmayacağına karar veriyor sende o sonucu doktora veriyorsun benim zamanımda pandemi çoktu onun içinde test vermiştim o kadar
Rapunzelinanasi Gmg bizde EKG çekilmedi. 4 veya 5 tüp kan verdim ben sonra sonuçları anestezi doktoruna gösterdim aç değildim bu arada o konuda bir şey söylenmedi
Papatya1997 Gmg benimde yarın randevum var bende gün ısteyecegım 36+2 oluyorum yarın Benım doktorum 38 de alıyormuş Bakalım ne dıcek bana sen kaçıncı haftandasın
Esmer_ Gmg bana o konuda birşey söylemediler ben tok yaptırdım ama doğum yapacağın hastaneye görede değişebilir tahliller ben üniversitede yaptım canım
Btl_zngn Gmg var tabi tam kam sayimina pihtilasmaya bakarlar muhtemelen bildigim kadariyla belli bi sure aclikta gerekiyo
Minigim38 Gmg benden kan tahlili istemişlerdi aç tok karnına fark etmiyordu. Ameliyata uygun muyum vs şeylere bakıldı