Marygur evet 3.25 tl aslında ucuz ama çok ağır uğuşturucu bağımlılarının kullandığı hapmış yaramıyor diye doktoruma gittim başka yarayan hap yok mu diye sorduğum da ne kadar ağır o kadar bebeğe zarar dedi bende korktum zaten işe de yaramadı bende faydası olmadı aksine daha çok kusturdu beni bende bıraktım şimdi faydası olmasa bile şurubumu içiyorum yapacak bişeyim yok çünkü 😪