Pksdn 7+5 de doktora gittim. Doktor aşırı kilon da yok ama daha net görmeyi bekliyordum dedi . Muhtemelen yağ dokun fazla o yüzden böyle dedi. Daha önce benzer durumu yaşayan var mı acaba?
Puhu_ishak Merhaba, ben de kilolu değilim ama 7. Haftada abdomenden göremedim vajinal bakmak zorunda kaldı maalesef bazen olabiliyormuş
Pksdn Puhu_ishak bebeğinizi sağlıkla kucağınıza aldınız inşallah 🙏🏻 ben yine aynı sorunu yaşıyorum merak ettim 🙈