merveiyd Merhaba arkadaşlar, mide bulantılarım 6. hafta gibi başlayıp 14. hafta bitmişti. Ama üç gündür ne yesem öğün fark etmeksizin yine midem bulanıyor. Böyle bi durum yaşayan var mı aranızda? Prilama devam etsem olur mu? Şu an 20. Haftadayım
Ebrar_65 merveiyd hiç geçmeyen bulantı kusma var bende 34 ncu haftadayım canım benim inşallah sende öyle olmaz
suelin merveiyd o geçiyor bi 17.haftadan sonra ama hiç geçmeyenler de oluyormus Kafein cay baharat kahve tarzı seyleri azaltman lazim