1 aşılama 4 kez tüp bebek bir ikiz kaybı ve sonrasında sıfırdan başladım şimdi gebeyim allahtan umudunu yitirme 9 senemde alacağım kucağıma hala korku endişe gitmedi içimden Allah sanada nasıl eder vazgeçme tekrar başka evet zor süreç maddi manevi ama sonu güzel olacak 🥹