Sblytm1990 Kizlar hamilelikte mide koruyucu kullandınız mı benim gastritim vardı hamilelikten önce kullanıyordum 23haftalik gebeyim ve midem dayanilacak gibi değil çok agriyo yine kullanabilirmiyim ki mide koruyucu doktor kullan dedi ama korkuyorum 🥺🥺
123mirza Sblytm1990 canım burdaki herkese söyledim sanada diyeyim yeşil elma ye inan faydasını göreceksin inşallah .. hap kullanmama gerek bile kalmaz belki düzenli aralikla yersen .. benim mide yanmam on kaburgadan sırtıma vuruyordu ve dagiliyordu.. yeşil elma yedim on dakikaya kesti hemen ve devam ettim bende yemeye olunca hemen bir tane yiyorum.. geceleri yatmadan bir saat öncesine kadar bişey yeme seviyorsan sakız cigneyenilirsin mide kaslarını harekete geçirir birazda olsa ..
A_syma Sblytm1990 Rennie duo surup kullaniyorum. Hamilelikte iciliyor. Maden suyu ,Süt, Leblebi de hafifletiyor
Ahuum 123mirza annemde senın gibi ya . Mide agrısını elma ile bastıryor ben çok yaptım hiç iyi gelmedi
Sblytm1990 123mirza canım elma.bana da iyi gelmiyo aşırı gaz sancısı yapiyo denedim doktor dedi mide senin miden sen takip etcen ne dokunup dokunmadigini dedi ona iyi gelen sana gelmez dedi sakız da aynı hiç işe yaramadı malesef