Naz12- bende çok negatif düşünüyordum, tek yumurta nasıl 5. Güne gelip dondurulup çözdürülücek transferde tutacak mı diye doktora hatta bi sonra ki ay yine toplansın yumurta demiştim. Doktorum çok motive edici konuşup eşimi ikna etmişti, bende tamam demiştim. Ama hiç umudum yoktu, yaşında gençmiş bende 29 yaşındayım. O yüzden güzel düşün güzel olsun