Kızlar 31 haftalık oldum artık ve haliyle o korkular sarmaya başladı beni🥺Acaba nasıl anne olucam,doğumum nasıl olucak,alttan muayneler vs de çok korkutuyor beni daha hiç olmadım ama o süreçte mecbur olunuyor 🥺Yani şu aralar endişeden panikten başka bir duygu hissedemiyorum.Benim gibi olan var mı yoksa sadece ben mi öyleyim?Paylaşmak dertleşmek istedim içime attıkça daha kötü oluyor..Bunları hissediyor olmam normal mi sizce