Yaptırmak lazım çünkü bebeği enfeksiyondan koruyacak olan aşılar onlar doğum aninda sezeryan olundu diyelim makas tan nebileyim eldivenden geçecek miktoba karşı koruyacak bebeği.. bende öldüm bir ay arayla zaten 10 sene içinde olduysan öncesinde birdaha istemiyorlar hemşireler en azından benimkiler istemedi.. ama aşıdan sonra bebiş uykuya geçiyor bu seni korkutmasın sakın hareketleri azda olsa yavaşlıyor bende yaşadım çok şükür bişey olmuyor ama tamammi canım korkma şimdiden bir iki güne toparlanıyor hemen hareketleri sen sadece dinlen bol bol… 😊😊