Bana 2 farklı doktor da son aylarda mide koruyucu içebilirsin dedi yanmayı bir tek o ilaçlar geçirdi evde varsa içebilirsin istersen doktoruna da danışabilirsin, internette de araştırdım ilk aylar içilmemesi gerekiyormuş, ben ara sıra içiyorum, lansor ya da nexium, tabi siz bilirsiniz, ne elma ne süt denemediğim birşey kalmadı hiçbirşey çare olmadı ilaç içene kadar, geçmiş olsun