Mucizem33 Anne adaylari e bebekte hamile eşofmanlarda indirim vardi 60 liraydı ihtiyacı olan kaçırmasın derim ve kalitesi cok guzel
Daffyy Sanırım mağazada. Uygulamada 200 küsürlerde😊 birde her bebekte anne giyim yok benim yaşadığım ilde bir e bebek var onda da hamile giyime dair hiçbiri yok
Daffyy Mucizem33 teşekkür ederim gğzel günlerde kullanın burdaki e bebekte anne giyim olmuyor malesef 😊
Mucizem33 Sonunda paylaşıldı yeşil ve gri aldim bedenleri vardi ben bu şekilde sevdiğim icin biraz dar aldim ama gobegime gelen kısmı cok rahat
Burculi_ Mucizem33 teşekkür ederim bnde bu şekilde istiyordum başka mağazaya bakayım ins bulurum teşekkür ederim resim icin🥰
Mucizem33 Burculi_ ne demek bebek icinde yeni doğan altlar 30 liraydı citcitci atletler 24 liraydı bakarsan hersey ateş pahası artık 😊❤