Yisenturk 37+1 benimde son 20 32.haftadan beri nst de düzenli sancılarım çıkıyordu ama daha gelen yok şimdiye kadar yatırıp sanciyi durduruyorlardi yarın tekrar randevum var yine sancı çıkarsa artık zamanı da geldiği için nasıl yaparlar bilmiyorum ama çok heyecanlıyım sağlıkla gelsinler inşallah