cgl- Çok şükür bebeğimi kucağıma aldım bende 🙏🏻 normalde 2 Kasım da planlı bir sezeyen olacaktı :) fakat akşam saat 11 gibi suyum geldi apar topar hastaneye geldik nst damar yolu serum derken saat 1 de doğuma alındım. İğne asla acımıyor arkadaşlar. Emin olun damar yolu daha çok acıtıyor. 1.13 de bebeğim doğdu 🥰 20 dk sonra da ben çıktım. Acı asla yok sadece dokunmaları hissettim. Birde bebek çıkarken baskı oluyor ama oda anlık zaten. Bi kaç saniye sürüyor. Hiç korkulacak bir şey yokmuş 🙏🏻 hepiniz sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
Sumeyyeabdi cgl- hayırlı olsun canim benim sağlıcakla büyütün bebeğinizi inslalah bnd e spinal sezeryan isiyorum darisi bizlere inslalah 🥰 Allahim kolay doğum nqsip etsin bizlerede
muallimehanimmom5 cgl- hayırlı olsun 🤗 benimde ikinci sezaryen olacak Allah nasip ederse ilkine göre daha cok açıyor zor oluyor diyorlar benim ilk sezaryenim de spinal di cok zor olmadı bu nasıl olacak acaba merak ediyorum sizin ilkine göre nasıldı
Yisenturk Amin inşallah , tebrik ederim hayırlı uğurlu olsun mis mis koklayın bebişinizi bizde bekliyoruz gün sayıyoruz dizin ilk doğum muydu kaçıncı haftanızdı ? Ağrınız var mı sütünüz geldi mi hemen bebeğiniz nasıl
cgl- Yisenturk 2. Doğumumdu canım. Hiç ağrım yoktu suyum geldi bir anda. Evet hemen geldi sütüm çok şükür 🥰🙏🏻
Tugbakose-24 muallimehanimmom5 hafi ya bnde tam tersını duydum ilk sezeryan yerımız uyuşuk oldugunıcım ıkıncıde fazla acı hıssedılmıyormş
muallimehanimmom5 Tugbakose-24 ayyy inşallah dediğiniz gibi olur zaten doğum anı değilde sonrası acı oluyor ilk 4-5 gün zor oluyor sonrası kolay 😇