Kızlar 1-2 haftadır midemde sağ göğsümün altına doğru bir batma oluşuyor bu haftalarda normal mi? Geldiği zaman diken gibi oluyor hareket ettiğimde acıtıyor, yaşayan var mi ? Çok heyecanlıyum sona doğru gidiyorum, sizlerin nasıl gidiyor? Kaç gününüz kaldı? 🥹🫶🏻♥️