Japonannesi Kızlar geceden beri çok şiddetli bı Ağrı giriyor belimden kasıklarıma 38+2deyim sanki böle afedersiniz pirtlasam gecicek gibi popumun deliğine kadar bir ağrı ama geçmiyor sürekli wcye oturuyorum büyük tuvaletim geliyor anliyamadim bebek mi gaz mi
Minnakyavrum Japonannesi benimde dün böyleydi hastaneye gittim bisy yok dedi açıklık filan ama heran büyük tuvalte gide rgibi oluyorm ama bisy yok anlamadm.da gaz oluyor öyle olunca ama o his gitmiyor hala var iki gündür
Mehtapca06 Japonannesi sancin 5 dk düşerse ambulans çağır çamaşırı kontrol et hic sumukimsu akintin olmusmu
Mehtapca06 Japonannesi panik yapma stresini bebek hisseder korkuyla kendini yukari cekmesin karninin ust kismina dokun bakalim yumuşak mi
Japonannesi Mehtapca06 şuan hareketli Ara ara kendini kasio toplanio yukarda şuan sancılarımin arasının takip ediyorum
melek_23 Hayrlisiyla inşallah sağlıkla olsun hiç endiselenme Allah ediyor hiç korkma bi ayazda inşallah
Japonannesi melek_23 inşallah insan tek olunca panik oluo ama annem kayınvalidem hemen yan binada eşim işte arasam hemen gelir ama yalancı sancıysa diye ortalığı kaldırmak istemiyorum 🙈