Aksam cocuklu misafir ağırladım bide benim 2 afacan derken ev savaş alanına döndü haliyle hiç durmadım gece boyu misafirler gittikten sonra ortalığı topladım ve yatağıma uyumaya gittim sabah temizlik yapmaktı planım yarın öğleden sonra kontrolum de var işlerimi bitirirm dedim öğlene taki uyumaya çalışıp uyuyamayana kadar ara ara kasilmaya başladım adet sancısı gibi de vuruyo aşağıdan hatta post açmıştım bununla ilgili her zamankinden çok farklı akintim yok ama karnımda bir garip ağrı var hafif ne olur ne olmaz korkusu ile kalkıp banyo tuvaleti yikadim ütü yaptim mutfağı temziledim balkonlari yıkadım sadece sabah evi supurucem komşular rahatsız olmasn diye supuremedjm esim yoruldun ondan bu ağrılar dedi ama bana oyle gelmedj tedbirimi alim dedim şimdi uzandım bakalım nolucak 36+3 üz bu arada