Burcuu994 Bizim seçtiğimiz isme de zor, söyleyemeyiz vs dediler. İsterseniz öyle bir güzel söylersiniz ki, bahane aramayın vs dedik şakayla. Şimdi herkes alıştı, bebeği direkt ismiyle soruyorlar, gayet de güzel telaffuz ediyorlar. Yani siz beğendiyseniz anne babası olarak, kimseye yorum hakkı bile tanımayın. Kaldı ki nasıl alakasızmış? Alakalı olması için şartlar nelermiş acaba!? Saçma. 😏