38+0 haftalığm doktorum son zamanlarda cinsel ilişki önerdi normal doğum için afedersiniz akşam eşimle birlikte olduktan sonra hafif pembe şeklinde akıntıyla kan gelmişti ikinci defa baktgmda açık pembe seklinde kan geldi şuan karnım sertleşti kalçama ağrı vuruyor 1 saat oldu geçmiyor şuan koltukta uzanırken bı anda ıslaklık hissettim kalktgmda hafif koltukta ıslaklık vardı lavaboya gittim yine hafif kanama gelmiş ve afedersiniz iç çamaşırım ve pijama yarım çay bardağı kadar su vardı hafif kokulu ilk gebeliğim biraz daha beklemelimym yoksa gitmelimym kızlar yardımcı olun😬🙋🏻♀️