Merviiss Kızlar bilgi verir misiniz, şuan 2 ayligiz ne zaman yapılır nasıl yaptırılır yaptırmalı miyim yaptıranlar ateş vs yaptı mı
Mucizemiizz Merviiss 2. Ayimizda yaptirdik bazi doktorlar 2 bazilari 3 doz yapiyor bize bir yan etkisi olmadi.Faydali bir asi oldugunu dusunuyorum zira cocuk bir çok asamada ishal olabilir bunu bile engellemesi buyuk yarar
Cidoliko Merviiss 2. Ve 4. Ayda yapılıyor 2 doz olanı.Ben 2 çocuğuma da yaptırdım,bence önemli bir aşı.benimkilerde ateş yapmamıştı,ağızdan veriliyor bu arada.
Zmraemr Merviiss kesinlikle yaptırılması gereken bir aşi .Ama koldan yapılmıyor ağızdan damla şeklinde o an kusmamasi lazım sadece sonrası ateş vs yapmıyor.Keşke devlet bu aşıyi da takvimine alsa ücretsiz şekilde.