Bende 23+3 üm yattığımda sola yatıyorum ama sabah kalktığımda sırt üstü uyanıyorum . Bu haftalarda bişey olmaz canım son haftalarda dikkat etmek lazım içinizi ferah tutun ..ama arkadaş benim son haftalarda yürüyüşten geliyordu sırt üstü yatıyordu ayaklarını yukarı uzatıyordu saatlerce bende söylüyordum yatma diye o umursamadı bebeği gayet sağlıklı 🤗