36 haftamın ortalarındayken hafif sancılarım var diye devlet hastanesine gitmiştim gelen giden afedersiniz elini sokuyor alılma varmı yokmu diye bakıyordu şaka değil gerçekten sürekli stajyerler gelip gidiyorsu defalarca çatı muayenesi yapıldı artık dayanamadım çıkmak istiyorum dedim imza attım eve gelmd çnkü sancılarım filan çıkmıyordu doğumum başlamamıltı eve geldim gece 5 civarı bi anda suyum boşaldı sırf o kadar parmak attıkları için erkenden doğurdum onlar yüzünden o yüzden ben çok karşıyım bu gebeliğmde asla müsade etmiyeceğim