Desasel12 berosunannesii ben yaptım canım yani rimel ruj sürüp girmişim spinal anestezi ile sezeryan oldum sorun da olmadı kimse bişey demedi yani
Crescent96 berosunannesii Ben spinal oldum yapmıştım 😆 hatta doktorum ooo makyajda yapmışız demişti 😆
berosunannesii Zlh32 aa neden acaba çok hafif hani öyle bariz makyaj değil belirli belirsiz bahsettim sakıncası mı olur ki
benkosarim berosunannesii makyaja bir şey demiyorlar ama ojeye izin vermiyorlar çünkü parmaktan satirasyon ölçtükleri için sildirdikleri oluyormuş
Zlh32 Hafif fondöten falan birşey olmaz ama genel anestezi esnasında entube yapacaklar ruj falan kalmaz ameliyat bitene kadar zaten. Rimel de acil durumlar için istemiyorlar. Ancak spinal ya da epidural olan da sorun olmaz sanırım.
berosunannesii benkosarim genel anestezide olmaz istemezler diyorlar ama anlamadım ne olacak ki direkt bayılmıyor muyuz zaten
Zlh32 berosunannesii bagildiktan sonra entube yapıyorlar o yüzden. Fondötene birşey demezler de ruj falan silmekle ugrasacaklari için istemezler. Rimel uyanırken rahatsız eder insan ağrıdan kasinı gözünü övüyor hatırlamıyor. Kapkara olur sonra surat
berosunannesii Crescent96 hahahaha ama insan ruh gibi de gitmek istemiyor bi seyler sürmek istiyor suratına😂 genel anestezi olacak benim olmuyor diyorlar ama 🤷🏻♀️