Annecikler Aysee___34 arkadaşım klozet tuvalete otur ve ayak kısmına yüksek sandalye gibi birsey koy havada kalsin ayakların bir süre bekle dua edersin
Aleynaerayy22 Aysee___34 ay bende kabizdim cok fena bisey ya karnını zorluyor insanın dün kayısı hoşafi içtim 2 gündür tuvaletle kanka olduk yok böyle bisey 😂😂
Aysee___34 Babybaby12 şeker şüphesi var bnde kaysi yersem sıkıntı olabilir mii şekeri cikartabilirmi???
BBuseY Aysee___34 gerçekten görürsünüz. Şekeriniz varsa şeker atmadan yapın. Sezeryan yapan arkadaşım bile kullandı çok iyi geldi ona🤗
Babybaby12 Aysee___34 bence 1 yada 2 kayisidan bişe olucagini sanmam ama siz yinede doktorunuza danışın
Adel_Neva Ben duphalac kullandım mahvetti beni sonra eski rutinime geçtim güne şekersiz türk kahvesiyle başlıyorum haftlardir kabızlık sorunum bitti
Adel_Neva Aysee___34 evet hatta sanırım zorlandığım için kanamam oldu çünkü doktor herhangi bir kanama alanı göremedi ilk zamanlar kahveyi tamamen kesmiştim baktım böyle olmayacak günlük bir iki fincan kahve içmeye başladım sıkıntım bitti çok şükür 🙏 hem keyif hem de sindirim sistemini çalıştırıyor
Ygmrnrr_ Kizlar o kadar cok kabizlik yasadim ki doktorum duphalac surup vermesine ragmen asla yapamadim kuru kayisi bol su herseyi denedim ama cig kestane yedigim gun cok rahat tuvalete ciktim tavsiye ederim suan 10+3 cok sukur kabizlik problemi gecti
esraklcc Aysee___34 bende yaşadım en son doktoruma danıştım duphalac şurup yazdı memnunum ve şurubun tadi da cok güzel 😁
minikmelek1311 Aysee___34 siyah çekirdekli kuru üzüm ve kuru incir bana çok iyi geldi sabah aç karnına ye ve üzerine 1 bardak su iç.