4-6 ay arasında her türlü dış islemi yapılıyor. Ben de 4 aylıkken zorunlu yirmilik dis cektirdim. Ancak kullanılacak anestezi adrenalin içermeyen gebeler için üretilen anestezi olacak buna dikkat edin bir de film gerekirse çelik yelek giyeceksiniz. Doktorunuz onay formu verecek.Bunlara dikkat eden bir hastanede sorunsuz tedavinizi olabilirsiniz.