Merhaba bu ay klomen kullandım kızlar doktor önerdi tekrardan önceki gebeliğimde klomenle hamile kalmıştım fakat kürtaj oldum maalesef kaybetmiştim şuan tedavi görmek istedim pko var bende ve kanımda pıhtı oldugu için kaybetmişim şuan adetime 10 gün var doktor yumurtalarımın büyümüş ve hata bitanesi çatlamış olduğunu söyledi bunun için igne vurmaya gerek yok dedi çatlatma ignesi vurunmadım klomen kullandım ve duphaston ilaç yazdı bana adetime 10 gün var bende kasık agrısı sırt agrısı gögsümde kahverengi yerinde nokta nokta olan şeyler var çok da uykum var iştah da artma var sizce hamilemiyim bu belirtilere erken mi