1prenses2prensanne Kızlar bugün sezeryan olali beş gün olacak neredeyse ama sol taraftaki dikişler çok ağrıyor normal mi ağlıyorum resmn ben ağrıdan böyle bir sıcaklık oluyor bakıyor eşim birşey yok ama ağrı cok
benkosarim 1prenses2prensanne bende de oldu kesik yerini hissetmiş gibi oluyordum parol vermiştir onu kullaninij etkisi geçince tekrar alın birinci haftadan sonra azalıyor
fatmaa37demi5 1prenses2prensanne aynıları bende de oldu ilk zamanlar. Dikislerin düğüm yapılan yerlerin yani başı ve sonunun böyle olabileceğini söylemişlerdi. Benim de gerçekten tam dikisin başı acıyodu.
shinemuu 1prenses2prensanne Ben dikiş yerinde ağrı hatırlamıyorum hiç. Enfeksiyon kapmış olabilir. Doktorunuza görünün isterseniz ne olur be olmaz.
1prenses2prensanne iremburak0711 evet baktı eşim ama birşey görünmüyor ablam da baktı ama böyle ağrı girince sıcaklık oluyor normal mi acaba bilmiyorum çok canım acıyor
1prenses2prensanne shinemuu yarın gidip görüncem kabarık kızarıklık yok sadece sol tarafta ağrı çok oluyor
iremburak0711 1prenses2prensanne Bi kontrole gitmenizi öneriririm enfeksiyon gibi bir durum varsa ateşlenebilirsiniz ateş de sütünüzün sıkıntıya düşmesine neden olur
benkosarim 1prenses2prensanne olabilir bende hissettim çünkü sızladı sürekli hatta sanki açıldı dikişler sanıyordum ilaç aldıkça azalıyor için ilacı bir zararı yok sute felan gerginlikte var değil mi o tarafta