Sinemmemm Size bisey sormak istiyorum hastalimi 3 gun geciyo simdide pembe gibi bisey gelmis ne oluyo bilen varmi?
deletedmom6295 Sinemmemm her kadının adeti farklıdır başkalarının pembe akıntıyla gebeliği bağdaştırması bizde de olacağı anlamına gelmiyor maalesef. kan testi en kesin sonuç. rabbim gönlünüzdekini nasip etsin
Muhammedamine Sinemmemm nerden bilebiliriz bunu canım her günü geçen hamile olmuyor yada oladabiliyor ama adet olmadıysanız bu kanamayı adet kanamanıza benzetmiyorsanız bi hastaneye gidip beya hcg nize baktırabilirsnz
Cgdm13 Sinemmemm canım benimde adetımden 2 gün geçmişti we ben o akşam pembe gibi bi leke geldi adet oldum sanıyodum sms test yaptım hamile olduğumu öğrendim seninkide öyle olabilir
Sinemmemm [bilinmeyen] Inanmicam tabikide ama o kadar sert cikmaniza gerek yok merak ettim sordum ne var bunda daha ilk benim icin
Busrasiv Babygrill ya karşınızda hem cinsiniz anne olmak istiyor belki de her belirtide hevesleniyor ve siz dalga geçiyorsunuz.
Dilekemre Babygrill neden dalga geciyosunuz demek o kadar içten istiyo bu mübarek cuma günü alay etmek hiç hoş degil gerci siz o duyguyu tatmışsın ne anlarsınız soruyu soranın halinden ..
Ceydadefne1 [bilinmeyen] bi kac postda da sizi gordum galiba hamilelik hormonlari sizi fazla etkilemis olmali ki herkese bu kadar sert cikiyosunuz
Merveee277 Hemcinslerimiz hamileliği elde ettikten sonra biraz acımasız olabiliyo sanırım sende çok istiyosunki bu uygulamayı indirmişsin. Hamilesin veya değilsin bunu bunlarla biz bilemeyiz canım geciktiysen bir test yaptır Allah gönlüne göre verir inşallah
Sinemmemm Merveee277 Ben test yaptim zaten ben yapmadan once size sordum merak ettim merak etmekden suc heralde sizede bisey sorulmaya gelmiyo ya iyiki bi hamilesiniz.
Merveee277 Sinemmemm pardonda yanlış bir şey mi dedim ben bu sert çıkışın sebebi nedir yani? Ayıp ya savunmakta suç olmuş
Sinemmemm [bilinmeyen] Sende kendine o kadar guvenme bisey merak ettik sorduk ne var bunda terslicek insan gibi cevapliyabilirsin iyiki bi hamilesin kendini begenmisin teki
Busrasiv Burada ki yorumlara çok sinirlendim karşınızda anne olmayı isteyen ve en ufak belirtiden umut eden biri var size yerleşme kanaması olabilir diye sormak istemiş buna verilecek cevap bu değil. Bu ukala tavırlarınızı böyle anne olmaya hevesli insanlardan uzak tutun. Ben 4 aylık hamileyim bundan 4 ay öncesine kadar en ufak şeyden başımın ağrımasından vb hamile miyim acaba diye düşündüm bu duyguyu biliyorum sizi çok iyi anlıyorum. Herşey gönlünüzce olsun inşallah ☺️
Sinemmemm Busrasiv Insallah test yaptim zaten negatif cikti tesekkur ederim cevabiniz icin vede dogru dusurt bi cevao verdiniz icin bazilari kendini hamile diye bisey saniyo insan gibi bisey sordum cevaplara bakin
Mlkkkkkkk Busrasiv katiliyorum. Allah saglikla buyutmeyi nasip etsin boyle vicdanli annelere bu memleketin ihtiyaci var. Darisi basimiza insallah:)