iremburak0711 Merhaba hanımlar ilk gebeliği 38+1deyim sol böbreğimde büyüme var belimin sol tarafında ağrı var ayrıca bugün kasığımda ve rahmimde yoğun ağrı hissediyorum daha önce hastaneye yaptırdıkları için korkuyorum hastaneye gitmeye sizce doğum sancısı mı?
Yarennn77 Merhabaaa bizde 37 haftalık öldük 2 gündür çok karnımda kasılma var bence ihmal etme hastaneye git bende sabah gidicem doktora için rahat etsin diye daha önce böyle kasılma yoktu