Baysancmre Kızlar sabah doğum yapıcam da İpek isminin yanına bir isim daha ekleyelim diyoruz sizce ne yakışır
Rumeyysaaanur Baysancmre bence İpek tek başına çok güzel bir isim yine de sizin vereceğiniz bir karar. Şimdiden hayırlı ve kolay bir doğum olur umarım sağlıcakla gelsin bebişiniz 💖