EsenPelin canım 10’lu takımın hepsini almıyorlar mesela önlük ve içine giyilen şu yandan bağlamalı beyaz şeyi almıyorlar battaniye çorap eldiven zıbın alt ve üst takım bere alıyorlar birde bezi 10’lu olarak düşünme sen onu önlük filan koyma zaten o beyaz olan yazın sıcakta doğan bebeklere iyi oluyor akşam hafif serin olursa üstüne geçiriyorsun ama yenidoğanda kullanılmıyor