Merveanne98 11 haftalık gebeyim dişimdeki çürükten dolayı çok şiddetli diş ağrısı çekiyorum doktorum agumentin ve parol yazdı parolu kullanıyorum ama ağrıyı geçirmiyor . Agumentini kullanmaya korkuyorum napmalıyım
fatmaa37demi5 Merveanne98 idrar yolu enfeksiyonu olduğumda içtim bende doktorum vermişti. Eczaneci hamilelerin içtiği genellikle bu oluyor zaten demisti. Şükür bir şey olmadi zatenn
happiestMom Doktorun uygun görürse hemen bir dolgu yaptır. Bende 2 3 hafta önce yaptırdım hap kullanmak istemedim cünkü kesin cözüm degil. Sükür cok cok rahatladım sende biran önce rahatlarsın insallah diş agrısı cok zor. 😢