Fatii su gelir gelmez doğum olmuyor ama sancılar artıyor herkesin bünyesi farklı tabii ama duş kesinlikle rahatlatıyor ben sancim varken ama sancı olduğunu bilmeden duşa girdim baktm rahatlıyorum 5 6 defa duşa girdim gittiğimde hem acilmam cok iyi olmuştu hemde çok fazla sancim yoktu normal kontrole gider gibi gittim doguma 9 cmden sonra doğum sancısı bu dedim suyum hastanede geldi evde değil