benkosarim mormenekse-- ablam yatarak kullanılan taşımak için ana kucakları var ya ondan hediye almıştı puset almadım onu kullandim
fatmaa37demi5 mormenekse-- puset ile götürdük. Doğuma yakın minderini örtüsünü falan hazırlayıp koymuştum köşeye
Deletedmom2265 mormenekse-- Biz puset almıştık ancak çocuk doktoru buna koymayın omurgası için zararlı annesinin kucağı bundan daha güvenli dedi battaniyeye sardık kucağımda çıkarttım 💕
Melissadamla mormenekse-- Pusette götürmüştüm fakat yenidoğan çok küçük olduğu için pusette çok kötü duruyorlar bu yüzden puset minderi almanızı öneririm