2Mucizeveannesi Babylovebaby anlık olarak direk ağrıyı kesiyor sonraki günler dikkat ederseniz sorun azalıyor bende öyle oldu
berosunannesii Kleops Valla ben cok acı cektim bir hafta oturamadım ama doktorum proctolog fitil verdi geçmezse genel cerrahi doktoruna git dedi gittim hem proctolog hem anestol krem verdi hiç bir zararı yok kullan dedi çok şükür düzeldim bide kabızlık vardı onun için de bi şurup yazdı günde 1 kere kullanıyordum kabızlık da geçti valla dua ediyorum kadına
Baybars98 Kızlar ben hiç acı çekmiyorum ama dışarıda 2 tane nohut büyüklüğünde var, ağrısı yok görüntü sorunu yaşıyorum 5 ay oldu doğum yapalı hala geçmedi çözümü nedir? Geçen var mı acaba
hulyaca Kızlar merak ettiğim ilk doğumda hemoroid ve makat çatlağı problemi yaşayıp 2. Doğumda aynı sorunla karşılaşan var mı acaba. Bunu çok merak ediyorum 🥲
Ogizema Kleops Merhaba, lifli gıdalar, mutlaka yürüyüş, yeteri kadar su tüketmek ve bir leğene dayanabileceğiniz kadar ılık su doldurup içine oturmak(duşta o bölgeye su tutmak aynı şey değildir) iyi gelir geçmiş olsun :)
Busraaaddd Kleops anestol pomad sadece anı kurtarıyor uyuşturma özelliği olduğu icin anrecta kullanabilirsin ama doktoruna sor önce mercimek büyüklüğün de sürüyorsun onu fazlası baş dönmesi yapıyor
taninmayananne Kleops ay bende de agri degil ama meme cikmis onlar kaşınıyor 🤕 on tarafim da enfeksyon dan kasiniyor bende sasirdim napacagimi
Kvsr98 Ben 4 aydır çekiyorum her tuvalet sonrası kantoron sürüyorum normal doğum yapmak istiyorum sanırsam doğuödan sonra ameliyat olucam.
KarpuzCilek Kesinlikle yüzde yüz çözüm: aynı sorunu yaşadım hemde 16. Gebelik haftamda. Zeytinyağında kurulmuş kudret narı. 3 gece uyumadan önce hemoroid bölgesine sür ve uyu. Ben bu nasıl mucize dedim o acılardan sonra.
KarpuzCilek Kleops benim babaannem kurdu zeytinyağında internetten bakın yada sanıyorum ki aktarlarda satılıyor kurulu halde